Liesje Brockley Photography - Logo

Content cursus: meer verkopen als fotograaf met de juiste content strategie

Als creatief ondernemer durven we vaak niet commercieel zijn. We zijn “bang” om ons aanbod te pitchen en durven onze prijzen vaak niet uitspreken. Maar… Wist je dat de gemiddelde consument iets 15-25 x moet zien voor hij/ zij koopt? Als jij dus maar 1 postje maakt op Instagram of 1 blog schrijft op Pinterest, zal er niks gebeuren.

De content cursus is een minicursus die ik voor jou maakte, zodat jij weet HOE je in godsnaam content maakt die ervoor zorgt dat je (meer) verkoopt. Strategie, doelen en een visie zijn cruciaal en daarmee ga ik jou helpen in deze mini cursus.

Herken je jezelf in volgende zaken?

Indien je op minstens drie vragen JA zei, is deze cursus voor jou!

Beeld je in:

Mijn naam is Liesje Brockley en ik ben jouw business coach.

In 2020 startte ik na jaren hobbyfotografie als fotograaf in bijberoep. Na 1 jaar ging ik over naar hoofdberoep en draaide ik in dat eerste jaar +120.000 euro omzet

Ondertussen coach ik meer dan 50 fotografen en een handjevol creatieve ondernemers omdat ik iedereen wil leren hoe ik het heb gedaan. Want, als ik het kan… Kan jij dat ook. 

Geld is fantastisch, maar het is de liefde en passie voor ondernemen dat mij het vuur geeft om elke dag te werken en te vechten voor wat ik doe. 

Ik help je graag verder in de cursus, wat de goedkoopste manier is om met mij samen te werken, of in mijn trajecten/ 1-1 aanbod.

Ik geloof in je. Seriously.

Wij zijn allemaal op aarde met een missie en die van jou ken jij als geen ander. Dus please, GO FOR IT, de wereld heeft jouw talent nodig! 🔥

Hoe ziet de cursus eruit?

Voor slechts €149 krijg je toegang tot de mini course voor fotografen die volgende zaken bevat:

  1. Werkboek
  2. 5 theorievideo’s over:
    1. Hoe creëer je de juiste mindset?
    2. Wat is content?
    3. Voor wie maak je content?
    4. Waar ga je content inzetten?
    5. Hoe ga je content posten? 
  3. Content ideeën

Ik beloof je dat je hiermee:

  1. een duidelijk idee hebt van wie jouw ideale klant is en hoe je hij/zij moet aanspreken;
  2. weet wat content is en waar je die kan inzetten;
  3. meer gaat verkopen als je consistent content inzet.

… op voorwaarde dat jij natuurlijk alle handvatten neemt die je hier leert! 

Net als bij elke DIY-cursus is het aan jou om er iets mee te doen en ik weet dat je dat wilt. Je hebt het nodig – die virtuele sjot onder je poep! 🙂 

Ik zie je dus graag in de cursus!